Stryketräning och plugg

Förkylningen tog hårt på mig förra veckan och typiskt nog hade vi bara hunnit träna 1 enda gång innan barnen blev sjuk och sedan även jag förkyld.. Men nu e vi igång igen! Imorse blev det ca 45-50 min styrka och sedan 20 min step efter det, tur man har träningskompisar, annars hade jag aldrig klarat det. Man känner sig ju lite felplacerad när man springer in på en gym med en maassa "mamma-kilon" + lite andra extrakilon .. alla andra är ju så smala och tränade.. men snart så kanske jag känner att jag "passar in" lite bättre. Gäller att skita i å skämmas och bara köra på och fokusera på mig själv och min träning ..försöker jag intala mig iaf.

Har precis varit å hämtat hem Niklas från jobbet då det nu är hans tur att bli sjuk tyvärr.. hoppas det går över fort, han brukar inte bli så långvarit sjuk iaf.

Nu är det hög tid för lite plugg, men.. hur ska de gå till då jag inte fått min bok än. Blir så less på att vänta, vänta och vänta. Jag beställde min bok FÖRRA fredagen, alltså den 27:e augusti och har fortfarande inte fått den. Skäms på er Adlibris!! Om inte boken ligger i postlådan idag så måste jag ringa till dem och kolla vad de håller på med.

Får läsa lite web-material ist. Hörs sen!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0