mkt å göra

Just nu är det väldigt mycket som snurrar runt mig, både rent fysiskt och i mina tankar. Mycket plugg i skolan med 1 vecka kvar till tenta.. sedan kursstart igen, den sista inför C-uppsatsen, den slutliga uppgiften innan jag får min kadidatexamen! Så det blir till å ladda inför den och börja så smått med den redan under nästa kurs.. Dessutom har jag eventuellt ett jobb på gång, vilket känns superkul, jag hoppas verkligen att det går bra hela vägen och att jag får börja jobba där på riktigt :) Uppe på allt detta ska allt "vanligt" vardagsbestyr fixas + att man gärna vill hinna med å umgår med släkt å vänner.. så ja, vad säger man, det är helt enkelt fullt upp!

Pust.. nu ska jag gå å lägga mig å kolla på inspelat Idol, sen sova och dra igång cirkusen imorgon bitti igen..

God natt!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0