Mer bilder

Nu har kottarna somnat och vi har röjt lite här hemma så nu finns det lite tid över till bloggande.

Matilda i Isa barnlinne o Malin kjol, hennes egna kombination.. superfint om ni frågar mig! :)
Alex i ljusorange Kevin-t-shirt och Tiago shorts, båda från blingo islands-konceptet.
Matilda i sin absoluta favoritklänning Wilma från konceptet Rockabilly, den har ni sett förr men hon ville visa den (läs prova de och få ha den på sig en stund) igen :)
Alex i sin Sigge munkjacka och Doris puffbyxor, mkt snyggt! Notera att han håller samma pose som syrran sin.. nästan iaf ;)
Taskig kvalitet på bilden, lite mkt motljus.. men det är iaf Matilda i sin Wilmaklänning, igen :) och Alex i Benny jeans och racerröd Eddie farfarströja, skitcoola rockabillybarn! :D
Åsså jag då.. hehe, jag skulle visa min fina Sanna damtunika men det blev lite väl mkt närbild för det ;) Nästa gång får vi se till att ha fotosession när mannen är hemma så får han fota oss :)

Det var allt för denna gång, håll tillgodo!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0