Bilder

Tjihooo .. här kommer de utlovade bilderna:

Som vanligt är det mest Matilda som tycker det är roligt med photosession :) Här är hon klädd i Ilse trekvarts-byxa samt Singoalla blus.
Till Ilse-byxorna kan man även ha Sofia lång t-shirt som Matilda har på denna bild. För övrigt ser det ut som att hon åker surfingbräda eller nåt.. hon kanske vill få rätta sommarkänslan ;)
Till denna snygga pose har hon valt Kevin solgul t-shirt till, mkt snyggt det oxå, t-shirten har en matchande cerisrosa kontrastsöm längst ner som man kan se om man tittar noga.
Till sist denna något suddiga bild (och väldigt konstig min på modellen ;)) där hon matchar Ottilia blus circus med samma byxa igen; Ilse trekvartsbyxa cerisrosa.

Tyvärr har jag nu en son som gör allt för att få uppmärksamhet, inklusive välta köksstolar och hacka sönder köksbordet så.. tyvärr, detta är alla bilder jag hinner lägga ut just nu.. men jag har fler, stay tuned!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0