Sjukdomarnas tid

Det var inte många på besök hemma hos mig i söndags.. 3 st gäster blev slutresultatet på min blingovisning, hehe.. men det är 3 mer än inga! ;) Många är sjuka och så även vår son nu..
Han var gnällig igår kväll och i morse när vi vaknade va han jättehängig. Han har varit smågnällig hela dagen och somnade snorig och alldeles rödblommig på kinderna så vi blir nog hemma imorgon med.

Jag ska iaf på föreläsning imorgon så det blir mannen som får vabba.. mån och tis förra veckan var han också tvungen att vabba.. usch, det är dyrt med sjuka barn. Annars har man ju lite tur som pluggar för då behöver man ju inte förlora några pengar.. man får bara lite mer att göra nästa dag, hehe.. men det brukar alltid lösa sig.

Å vad jag tycker min lilla bebis-Alex har blivit stor, han fyller ju 2 år om mindre än 2 veckor. Och sen blir Matilda 5(!) år om ca 3,5 vecka. Det är ju så att man blir lite sugen på en till.. tänk en liten bebis. :)
På sistone har jag känt mig ganska nöjd med mina 2 små busar men.. kanske en till ändå.. vi får se.
Matilda pratar dessutom varje dag om att hon vill ha en lillasyster.. men, det är ju lite svårt att "beställa" en lillasyster. Jaja, tiden får utvisa om det blir fler barn eller inte.. men hoppas kan man alltid :)

/S

Kommentarer
Postat av: Niklas

Lugn i båten nu :)

2010-03-03 @ 06:50:58
URL: http://www.niklas-janzon.se
Postat av: Sofia

hihi

2010-03-03 @ 22:58:47
URL: http://blingoandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0