Magsjuka igen

Ja, jag e verkligen inte duktig på att uppdatera bloggen just nu.. Det har varit vattkoppor, feber och en massa kalas och nu har Alex fått magsjuka igen.. suck. Han verkar aldrig få vara frisk. Det måste ju bara vända snart!

Nu är mars snart slut och jag har haft en massa trevliga blingokvällar hos underbara värdinnor, jag hoppas att jag ser er alla någon gång igen! :)

I april har jag fortfarande möjlighet att boka in fler visningar, men det rullar in bokningar för fullt så hör av dig i tid och passa på att boka en visning! Vi erbjuder under april månad DUBBEL värdinnerabatt till alla värdinnor som har minst 4 beställande gäster på sin visning, det kan ge en hel del rabatt! :)

Vi ses!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0