Sommarlov, REA och boka-tidigt-rabatt

Hej alla vänner!

Var ett tag sen jag skrev nu igen.. men det har varit SÅ mkt på sistone så jag har inte ens kunnat komma på vad jag skulle ha skrivit i bloggen om jag nu hade haft tid att gå in på den..

Men nu har jag sommarlov! :D Vilket iofs innebär mer plugg, 2 sommarkurser ska jag ta mig igenom, men det ska nog gå bra, jag e ju rätt van att plugga :)

Imorgon är det sista dagen på blingos REA så passa på att beställa dina favoritplagg till bra rabatterat pris! maila mig: [email protected]

Glöm heller inte bort att boka in din höstvisning med mig redan nu så får du 100:- extra i värdinnerabatt, förutom de vanliga 100:- + 30:-/beställande gäst! Missa inte det!

Ha en skön lördagskväll! Själv ska jag lata mig i soffan en stund till innan jag går och lägger mig för att sova.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0