Yes!!

Nu har vi haft vår kick-off och jag har fått en massa energi och tips och idéer, det var mkt roligt att träffa alla och väldigt lärorikt! Vi har ju även fått se hela kollektionen och den var verkligen underbar; cirkus, rockabilly, blingolime, wild street, färgglatt, diskreta, söta, gulliga, coola, fina, tuffa .. ja, det finns verkligen nåt för alla!

Vill bara göra er lite nyfikna, så ni får inte mer än såhär idag :P

Jag ville bara locka er ännu mer till blingo, så mer tjuvkik än det här bjuder jag inte på idag :P
Fler bilder kommer inom kort, möjligen imorrn.. :)
/S

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ser sjukt snyggt ut, och jättefina bilder du tagit.



Men nu får du ta och komma hem snart. VI SAKNAR DIG MASSOR !



Puss från alla oss (även om det bara är jag vaken). :)

//Niklas

2010-01-17 @ 22:10:56
URL: http://www.niklas-janzon.se
Postat av: Sofia

Tack älskling!

Jag saknar er oxå, men jag kommer ju hem imorgon! Puss på er! :)

2010-01-17 @ 23:12:29
Postat av: Elin

Ja, det ser jättefint ut!! Bästa kollektionen hittills!! Jag som missade kick offen längtar nog om möjligt ännu mer efter mitt stora paket :)

2010-01-18 @ 08:44:47
URL: http://norenare.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, Elin, jag tror oxå att det är är den bästa kollektionen hittills, tom bättre än i höstas och det är inget dåligt betyg det inte! :)

2010-01-18 @ 12:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0