Vårkollektionen

Nu hänger den där.. den nya vårkollektionen har fått sin plats i mitt vardagsrum :)
Alla kläder är "galgade" och hänger så fint på ställningen, nu vill jag bara ut och visa alla dessa fina kläder oxå!

Lyckades flörta med mina barn idag så de ställde upp som blingomodeller.. Matilda tyckte det var jätteroligt men Alexander orkade med 2 ombyten sen ville han vara utan kläder :)
Vi knäppte drygt 100 bilder så vi kände oss som riktiga fotografer och modeller ;)
På torsdag då kollektionen släpps kommer jag lägga ut en massa bilder på mina söta blingobarn men här kommer några bilder till på nya kläder som jag hittade på blingos ena Facebook-sida:

Underbart snygga kläder!
Ni måste bara se dem!

God natt
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0