På väg!

Visningskollektionen är snart på väg hem till mig och gissa om jag vill att den skulle varit här igår ungefär ;)
Men jag lär nog få se den på kick-offen på söndag för första gången, tror nog att jag har den hemma hos mig på måndag eller tisdag.. den som väntar på nåt gott.. väntar alltid för länge, har jag hört :)

Nu ska jag pallra mig i säng, har varit en jobbig dag idag, suttit på föreläsning mellan 10-17 så jag kom hem vid 17.30.. det är länge för mig det, hehe.
Nu ligger Alex och gnyr nere, så nu är det verkligen dags att gå och lägga sig!

God natt!
/S

Psst.. denna kollektion kommer bli helt fantastisk!
Några ledtrådar: Rock-a-billy, Cerisrosa, Old-School, Cirkus, blingolime, Rödprickigt, Sofia Lång T-shirt :), Solgul, Trekvarts-byxor, Damtunika, Racer-röd, Sweatshirt-klänning, Myshood, Gräsgrön!

...visst låter det toppen! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som en fin kollektion. Du måste lägga ut bilder när den kommer =)

Härligt att du trivs i håret



kram maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0