Lugnet

Nu har barnen somnat, de ligger helt utslagna i sina sängar. Tycker det blir ganska intensiva dagar när man är ledig hela familjen, så mkt man vill hinna med och borde göra, men oftast blir ju inte ens hälften gjort!
Vi har iaf hunnit städa i köket lite, fixat lite tvätt, badat barnen, köpt snus och toapapper (den viktigaste uppgiften idag ;)) och fikat hos vänner och firat deras 2-åring Wilma lite i efterskott.. så vi får väl vara rätt nöjd med den här lördagen, även om det är mkt kvar på to-do-listan :)

Nu sitter jag ensam i soffan och äter lite godis och dricker ett supergott te som heter "Lördagsmys", väldigt passande namn. Niklas ligger i sängen nere i vårt sovrum och tittar på hockey, ser ut som att FBK lär spöa Brynäs idag! :D
Så, jag har det ganska mysigt helt enkelt här i lugnet, jag har inte ens slagit på teven än, är så tyst och skönt här. Jag gillar verkligen det här lugnet som infinner sig på kvällarna när man har sovande små barn på nedervåningen.
Men snart kommer Niklas upp och då ska vi kolla på Solsidan (tror jag det hette) från igår och sedan Robinson, det blir också mysigt.. men nu ska jag passa på att njuta här alldeles själv, på denna våning iaf, hehe.

Skönt att bloggen funkar som den ska igen, har ju inte kunnat uppdatera när jag velat, det har liksom inte fungerat att logga in på blogg.se.. men nu verkar det fixat!

Ha en skön lördagkväll allesammans!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0