Ekologiskt

Ville bara berätta om mitt senaste ekologiska fynd: en vind/regn-overall från danska Katvig som är tillverkad av återvunna PET-flaskor, är det inte toppen!? Den var inte så dyr heller, fyndade den på ecolocos rea för 599:-. Kan rekommendera alla som vill hitta fina eko-kläder att handla där, de har mkt fint att välja bland!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på gamla Segemyhr-avsnitt, perfekt Godnatt-saga! :)
Kan behöva lite skönhetssömn inför morgondagen då jag är ensam med vildarna igen, Niklas jobbar.. tro vad vi ska hitta på då..?

Natti

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Jag älskar Ecoloco, dom har så mycket fint! Och katvigs overall är superfin! funderar på en sån till Eira men är inte säker än..

2010-01-10 @ 12:11:37
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag hoppas att den är lika bra som de utlovar, den ska ju vara vatten- och vindtät och det är ju det viktigaste! Bonus att den är supergullig oxå! :)

Våran rymling till son lär ju bli lätt att känna igen i en folksamling iaf, overallen sticker ju ut lite om man säger så ;)

2010-01-10 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0