Tid

Herregud vad veckorna går fort, jag hinner inte med mig!
Nyss längtade jag till att blingosäsongen skulle börja och nu släpps snart nyheterna och jag hade min 7:e visning igår. ( PS. Jag vill fortfarande ha fler visningar i mars! ;) )

Om en vecka har jag tenta och jag ligger sjukt långt efter, känns det som iaf.. men det brukar ordna upp sig på slutet, bara jag som har lite för höga krav på mig själv. Vill bara inte riskera omtenta, det är det jobbigaste .. känns som att man hamnar efter i alla kurser då. Näe, man vill ha en kurs avklarad innan man börjar på nästa!

Nu måste jag hämta kottarna på dagis, var bara tvungen att visa mig lite här på bloggen. :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0