Sov-vägran

2-åringen vann.. suck. Alex vägrade sova idag efter lunchen.. jag försökte i över 1 h innan jag gav upp. Jag hade bestämt mig för att inte ge mig eftersom vi ska få besök i em och han behöver sova för att inte bli för trött.. men .. jag fick kapitulera.
Trodde att jag redan mött världens tjurigaste.. dvs min dotter Matilda, men det fanns tydligen nån som var snäppet värre .. och det var min son .. hmm, men det är bra att vara tjurig oxå! (försöker tänka positivt!)

Men, det var ju ganska väntat att våra barn skulle bli tjuriga då både jag och Niklas är väldigt tjuriga och var ännu tjurigare när vi var yngre.

Nu dansar båda 2 till Mora Träsk så nu e allt bråk i sängen för en stund sen glömt .. de är ju för härliga mina älsklingar! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0