Jag säger bara: Svärmödrar!

Å nu tror ni att jag ska gnälla på min svärmor.. men icke! Jag kanske har en av de bästa! :)
Jag och barnen följde med svärmor och svärfar till Birsta idag för svärmor ville så gärna köpa en blus till mig som jag tyckte va fin :D
Det slutade med att hon köpte blusen + 2 sjalar till mig och så köpte jag 2 byxor själv till dem, så otroligt snällt av henne, min gulliga svärmor! :)

Matilda fick gå ensam med farfar på leksaksaffären medan jag var å provade kläder med farmor, så det var hon jättenöjd med, annars är det alltid lillebror som lägger beslag på farfar.. men inte idag.. han fick följa med "tanterna" på klädaffärer så han somnade i vagnen, tittade upp då och då men insåg att vi ff var på nån klädaffär så han somnade snabbt om igen.. han sov i 2 h, hehe.. tråkiga affärer.

Underbart väder har det varit idag, åsså stänger man in sig i Birsta City-gallerian.. knäpp som man är.. men vi skulle försöka hitta en ny overall till M, men vi hittade ingen, var slut tyvärr.. finns ju inte så mkt overaller i hennes storlek, blir väl till å beställa på Gneis ändå, fast de är så dyra.. men de är ju bra iaf! Hoppas bara att hon kan ha den nästa vinter också. Men ska nog ta en koll på Tradera oxå först, kanske kan fynda nån overall där!

Nu ska jag sova, skola imorrn.. hemma med barn på fm då dagis är stängt för planeringsdag imorrn och sen får mannen komma hem och lösa av mig vid lunch så jag kan åka till Svall på föreläsning på em.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0