Städning

SÅ skönt att tentorna är avklarade, hoppas bara att de gick bra också! Det kändes bra iaf och då brukar det ju ha gått bra. :)

Idag blir det en lugn dag, iaf på fm. Ska städa och skriva på mina PM och sedan håller jag öppet hus för alla som vill komma och titta på blingokläder! Det ser jag fram emot, hoppas bara barnen kan hålla sig lugna.. eftersom Niklas inte kommer hem förrän 16.30 måste jag försöka hålla dem i schack så jag kan koncentrera mig på blingogästerna. Men det går säkert bra, kommer ju två dagisfröknar också och då brukar de ju skärpa sig lite ;) Näe, jag skojjar mest.. det kommer gå bra, med eller utan dagisfröknar, annars får jag väl skicka dem till grannen, hehe.

Nu är det bäst att jag sätter igång!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0