Skolstart

Ja, idag var det skolstart.. å inte för några barn utan för mamman i huset. :)

Det känns väl sådär måste jag säga. Skönt att sista terminen äntligen är igång men oj, vad less jag är. Känner mig verkligen färdig med det här med plugg.. nu vill jag bara ha ett riktigt jobb! Men, det är bara att bita ihop denna sista termin, i januari har jag min kandidatexamen och kan äntligen titulera mig Civilekonom.

Terminen började självklart med att Alexander blivit sjuk. Han är som tur inte så himla sjuk utan lite lite feber bara, men tillräckligt hängig för att inte orka med dagis. Han sov tom en stund på em och ändå somnade han ovaggad ikväll. Vi får se om han orkar gå på dagis imorgon.

Just nu sitter jag bara och inväntar mannen som kommer hem när som helst.. tråkigt när han jobbar kväll! Tur det inte är så ofta. :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0