Sensommar

Nu har bloggen haft semester länge nog! Vet inte vad som har hänt nu under sommaren men någon tid för bloggning har inte funnits iaf.. Men nu blir det andra bullar!

Snart är hösten och vardagen här, efter 7 veckor ledigt börjar jag nu längta efter lite mer struktur och ordning och vardagsliv, hur konstigt det än låter. Men först ska vi njuta av vår sista lediga vecka tillsammans. Nästa vecka, den sista semesterveckan, har vi några små missions att uträtta för att vi ska vara helt nöjda med vårt sommarlov :) Vi ska besöjka Himlabadet i Sundsvall, vi ska åka till Rövarbyn i Skule samt äta lunch med min mormor och morfar, sen kan vi vara belåtna och hälsa vardagen välkommen!

Med höst och vardagsliv kommer även en mkt positiv sak: blingo!! Äntligen får jag åka runt till trevliga värdinnor och kunder och visa upp de underbara ekologiska kläderna, jag har faktiskt saknat det under sommaren. Höstkollektionen släpps den 19 augusti, så det börjar närma sig nu! :)

Besök gärna bloggen igen, nu lovar jag mer kontinuitet i blogginläggen! :)
Boka även din höstvisning redan nu då det börjar fyllas upp i min kalender.

Vi ses och hörs!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0