Men nu får det väl ändå ta å bli lördag!

Längtar så jag döör snart. På lördag är det Kickoff för oss blingosäljare i Norrköping, det ska bli så roligt och framför allt otroligt spännande att äntligen få se höstkollektionen! :D

58,8 mil enkel resa är det från oss här i Härnösand. Barnen ska vara hos farmor o farfar fre-lör och mormor o morfar lör-sön, så vi kommer vara helt ensamma i bilen, å vad tyst och lugnt det kommer vara hela vägen :) Jag längtar nästan lika mkt till själva bilresan på tvåna som kickoffen, hehe. Jag sa det till Niklas att det kommer vara så underbart att bara kunna sitta och prata med varandra heela vägen.. i knappa 118 mil! Hans svar blev direkt: "Jag ska ta med mig hörlurarna" .. hahaha.. han vet hur duktig jag är på att prata om allt mellan himmel och jord, det är en av mina specialitéer ;) Men han skojjade nog, hoppas jag :)



Men imorgon blir en bra dag också, vi ska på Hotell Höga Kusten och äta middag med Niklas föräldrar, det ska bli supergott och dessutom är det en helt underbar utsikt där. Extra speciellt är den restaurangen för oss eftersom vi hade vår bröllopsmiddag där för drygt 5 år sen. Det känns lite som "vår" restaurang :)



Mmm, det kommer bli så gott och mysigt! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0