Jobb- och plugghelg

Tycker det är lite tråkigt att jag inte hunnit fota mina barn med de nya blingokläderna nu, men jag har ju helt galet mkt att göra just nu. Så det får bli till veckan :)

Just nu sitter jag och tar en liten paus i pluggandet inför nästa tenta.. Niklas jobbar denna helgen så jag och barnen är hos mina föräldrar så jag kan få någonting gjort. Det är värsta lyxet. Får sitta i fred och plugga (på ett annat våningsplan, bortom allt bus och stoj) och de kommer och knackar på när det är lunch, fika etc. Hel njut! Tur att man har mamma och pappa! :)

Ikväll blir det även surströmmingsfest här i min bardomsby som heter just By :) Det ska bli mysigt. Får se om jag äter nån surströmming, ska smaka iaf. När jag var mindre kunde jag äta hur många som helst, men det var så länge sen så jag har ingen aning om jag kommer tycka det är gott idag, men prova måste man ju, man e väl ingen banger ;)

Nu blir det till att gräva ner sig i Beskattningsrätten igen.. inte så roligt som jag trodde det skulle vara, men bara å bita ihop, på tisdag kväll kan jag andas ut för då är Tenta 2 avklarad och "bara" 2 PM kvar av sommarkurserna, som jag har 3 dagar på mig att fixa. Sedan börjar ju höstterminen den 30:e augusti så då kör vi ju igång med en ny kurs! Företagsekonomi C, blir spännande! Behöver jag säga att jag gillar att ha saker på G och att ha nåt å göra hela tiden, men ibland kan de bli lite körigt och då är det inte så roligt längre.. Får se till att det inte blir så så ofta.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0