Lycklig

Igår hade jag öppet hus här hemma och det gick som en dans, det var så trevligt och barnen skötte sig exemplaristk! När Niklas kom hem fick de åka till Mc Donalds och äta middag och de skötte sig lika bra där, blir så stolt när de kan hjälpa till på det sättet! :)

Ååå, just nu är jag så lycklig! Vågar nästan inte skriva det men, skit samma, jag njuter av att vara lycklig så länge jag har den känslan i kroppen! Jag är snart klar med min låångdragna utbildning, har en underbar man, ett roligt jobb, många vänner varav några superbra och framför allt 2 helt faktastiskt underbara barn som jag älskar över allt annat, ni är mina hjärtan!



Nu ska jag snart åka och hämta älskligarna men först lite vila och en kopp te. :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0