Nu är det jobbigt

Så sjukt mkt i skolan så jag har lust att lägga ner, men jag är inte den som ger upp så det är bara att bryta ihop och komma igen. Ibland önskar jag att jag bara hade ett vanligt jobb med 8 h per dag och sedan LEDIGA kvällar och förhoppningsvis helger. Nu är det plugg 9-21 varje dag som gäller.. å på söndag åker vi till fjällen i 7 dagar, vilket innebär att jag även kommer måsta plugga när vi är där samt borde plugga dubbelt nu.. men känns som att det är svårt att plugga så mkt mer än 12 h/dag.. dubbelt på det.. 24h blir kanske lite svårt att fixa..

Hoppas jag hinner med allt denna kurs, det är en galen kurs det här. 4 pm (på 4-5 sidor/pm) + 4 muntliga redovisningar som dessutom ska presenteras mha power point-bilder, på 4 veckor och 1 dag.. inte lite begärt tycker jag. En väldans tur att vi inte behöver göra någon tenta iaf.. det hade ju bara varit föör mkt.

Nu åter till plugget..

/S

Kommentarer
Postat av: Malin

Du gör det grymt bra Sofia! Förstår inte hur du orkar och får det att gå ihop!!

2010-04-08 @ 22:43:59
URL: http://malinkullh.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack Malin, det värmde! :)

2010-04-08 @ 22:47:15
URL: http://blingoandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0