Välkommen på söndag

Glöm inte bort att jag ska ha nyhetsvisning hemma hos oss på söndag (25/2) kl. 13.00!
Alla som vill komma är hjärtligt välkomna, men maila mig gärna innan så jag vet hur många vi blir :) .. [email protected].

Ska bli såå kul att se de nya kläderna, de borde landa hos mig imorgon, längtar så! Hoppas jag får ett litet sms med en paketavisering innan jag ska åka till skolan, har föreläsning mellan 13.15-15.00 så förhoppningsvis kommer sms'et på fm så jag kan hämta paketet innan lunch, annars går det ju bra att hämta det efter fl'en oxå.. men jobbigt att vänta juh. ;)

Som sagt, kom till oss på söndag kl. 13.00 om du vill se blingo islands, det nya konceptet i vårkollektionen!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0