Oj, oj, oj!!

Nu har jag varit på kickoff inför höstkollektionens säljstart och jag säger bara OJ! Kläderna var så otroligt fina, allihopa! Underbara koncept, färger och modeller. Olika stilar för alla barn! :)

Om du inte redan har bokat en visning så måste du bara göra det, du kommer INTE ångra dig! Det är helt underbara kläder. Självklart ekologiska och kontrollerade med en hård G.O.T.S-certifiering.

Barnkläderna är över all förväntan och damkläderna är helt fantastiskt fina, en väldigt glad överraskning var det utökade damsortimentet, många fina och bra modeller! Det här får ni inte bara missa! :)

Maila mig: [email protected] eller skriv en kommentar här på bloggen så kontaktar jag dig och så bokar vi in ett datum för visning! Som värdinna får du 100:- i basrabatt + 30:-/beställande gäst.

Glöm inte att surfa in på www.blingo.se och kolla in små tjuvkikar där, men jag lovar dig, det kommer mkt, mkt mer! På torsdag (19/8) drar vi igång höstsäsongen, hoppas vi ses! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0