*Glödlampa*

Fick en bra idé idag! Avslöjar inte vad det är än.. Men vill bara dela med mig av den där underbara känslan man får när man kommit på en ny, bra och rolig idé, ni vet när man bara känner att det svävar en liten glödlampa ovanpå skallen ens :)


Tycker det är roligt om man kan fortsätta vara lite busig och påhittig trots att man blir äldre.. livet blir så mkt trevligare om man kan göra saker för andra och hitta på positiva saker! Nu e ni allt bra nyfikna va!? Hehe, men jag tänker inte berätta. Jag har bara kommit på idén, inte genomfört den. Första ska jag "göra den" sedan ska jag presentera den för berörda personer (läs blingopersoner ;)) och sedan kan jag presentera den, om den tas emot positivt, det vill säga. Det är inget världsomvälvande, men jobbar med ett jobb där barn ofta är inblandade behövs inget världsomvälvande för att skapa en bättre miljö, bara lite mer lekfullt tankesätt! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0