blingovisning och vardagsprat

Har haft ännu en blingovisning, lika trevligt som vanligt. Dock var det lite dålig uppslutning, synd om värdinnan tycker jag. Tråkigt när gästerna inte ens bryr sig om att höra av sig om de fått förhinder. Men trevligt var det ändå! :)



Storskogen var populär och även de blingomönstrade plaggen. Som vanligt klämdes och kändes och provades Edit damkofta, den är ju bara enastående!



Idag har barnen gått på dagis igen, blev som tur var ingen långvarig sjuka för Alex del, han var hur pigg som helst i fm! :) Dock tyckte jag att Matilda var hängig när jag hämtade dem på dagis, hon var seg och rödblommig men det är nog förkylningen som spökade lite, hon blev piggare efter middagen och verkar iaf inte ha nån feber.

Eftersom Niklas jobbar kväll denna vecka så kom min mamma till oss och var barnvakt när jag var på blingovisning, så skönt å komma hem och barnen ligger och sover sött i sina sängar. Och dessutom hade mamma strykt färdigt alla plagg i vår, inte så lilla, strykhög! :) Det e bra med mammor, det säger jag! Mamma hade sagt till barnen att hon skulle vika lite tvätt medan de skulle försöka sova (tvättstugan är vägg i vägg med barnens sovrum) men då tyckte Matilda att hon skulle stryka istället så hon fick ha sin fina blingokjol (som är i typ skjort-tyg) imorgon, hehe.. hon vet vad hon vill min dotter!

Nu är det snart dags för sängen, imorgon gäller det att ta tag i plugget på allvar igen så man inte hamnar efter!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0