Ännu en ny vecka..

..har startat. Jag fattar inte vart tiden tar vägen.. känns som att jag säger det varje dag nuförtiden. Det är lite kaos i mitt liv just nu, inte något hemskt kaos, bara sjuukt mkt att göra, tiden räcker inte till just nu och därför har (bl.a) bloggen blivit lidande.. nånting måste man ju tyvärr prioritera bort.

Idag har iaf jag och Johanne färdigställt vår uppsats som det är deadline på imorgon så det känns grymt skönt.
Ikväll hade jag ännu en trevlig blingovisning hos en mkt god vän som jag tyvärr inte heller hinner med å träffa så mkt :( Men ikväll fick jag träffa henne och hennes man å 2 söner :)
Alex är ff hemma från dagis pga sina vattkoppor, på torsdag är det tenta, på fredag fyller Matilda 5 år och på lördag är det barnkalas.. puh, mkt på agendan. Dessutom har jag blivit förkyld och tydligen fått nån lindrig typ av ögonfluss eller nåt, inte sån riktig som barnen brukar ha men jag är lite svullen runt ena ögat.. suck, jag har verkligen inte tid med detta nu.. sjukdomar får jag ta ett annat liv. ;)

Nu sova.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0