Tack alla gamla och nya kunder!

Nu är denna hemförsäljningssäsong över och jag tar sommarledigt från blingo (men finns självklart alltid tillgänglig på mailen: [email protected]). Så nu vill jag tacka alla gamla och nya kunder för denna säsong och jag hoppas verkligen att vi ses i höst när en ny säsong drar igång igen med många nya härliga ekoplagg! :)

Min bästa kund denna säsong är Jeanette Hellgren! Jag vill tacka dig så mycket och som tack kommer du få ett paket blingoservetter och ett paket muffinsformar av mig! :)



Min andra bästa kund denna säsong är Maria Ericsson! Stort tack även till dig, du kommer få ett paket blingoservetter av mig på posten! :)

Glöm inte att du fortfarande kan beställa kläder på www.blingo.se, passa på nu under REAn! :)

Glad sommar alla blingosar!

Kramar från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0