Jag lever..

Jag lever fortfarande men har sjuukt mycket i skolan nu så jag pluggar dygnet runt känns det som, drömmer tom om olika metoder, positivister, dogmatiker, hermeneutiker etc etc.. så det är anledningen till min kassa uppdatering på sistone.

Vill iaf kika in här på bloggen å påpeka att vi redan är inne i april månad (för er som inte hängt med på det ;)) och det är dags att boka din blingovisning om du e sugen på det! Tänk på att inte vänta för länge då det ibland är många som vill boka samma dag/vecka och det då blir svårt för mig att hinna med alla. Du vill väl heller inte riskera att bli utan din favorit, det börjar sina på lagret och toppsäljarna börjar kanske tom ta slut snart.

Så, passa på nu under april att boka in en visning, vi har ju VÅRYRA här på blingo med dubbel värdinnerabatt mm. Kontakta mig om du vill veta mer eller boka en visning. Hoppas vi ses! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0