Favoriter

Idag vill jag presentera mina favoritkläder denna säsong:
Helge puffbyxa (ovan) är alltid en favorit men denna säsong har Doris (nedan) blivit min byxfavorit :)
Doris har samma modell som Helge men de har en bakficka med ett stort broderat blingo-b på, vilket jag tycker är mkt coolt å snyggt! Dessutom har de förstärkta knän, alltså dubbelt tyg på knäna.
Den finns många fina klänningar till tjejerna men favoriten är nog Wilma, möjligen är jag lite påverkad av att Matilda fullkomligt älskar Wilma-klänningen :)
De snyggaste tröjorna är enligt mig Sigrid-jackorna, de är så coola med den stora tigern på ryggen:
Circus-konceptet är ju bara såå himla gulligt! Tycker det är synd att de flesta reaktioner ute på visningarna har varit att circus-trycket anses flickigt. Visst är det lite rosa å lila pluttar men jag tycker att det är unisex ändå, man behöver inte vara så petig ;)
Tycker Alexander är skitsöt i sina circus-kläder och han gillar dem skarpt själv också! :)

Som damplagg finns det denna säsong mycket att välja på, dessutom är allt snygg oxå! Men min personliga favorit (och jag tror många håller med mig) är den underbara Sanna damtunikan, så mjuk å så snygg:
Ja, några fler kläder kan jag inte ta upp då blir det liksom inte utvalda favoriter längre utan då blir det hela kollektionen ;) Jag skulle iofs kunna lägga in bilder på hela kollektionen och kalla dem favoriter för jag tycker verkligen att allt är snyggt denna säsong! Men jag kan ju tycka att vissa plagg är extra utmärkande, som de ovan :)

Vill oxå nämna följande plagg som ligger högt på min lista:
Benny raka jeans, Leia damkjol, Karolina lång sweatshirt, Ture mössa, Bojan barnkjol samt Boris baggyjeans.
Toksnygga kläder allihop juh! :)
Men nu ska jag ge mig även om jag, som sagt, verkligen gillar ALLA plagg denna säsong :)

Eller.. bara 1 till, Emma .. å du kära Emma-blus, dig får jag ju inte glömma. Jag har inte tyckt och tänkt så mkt om Emma när den hängt på galgen men på min senaste visning hade jag den på mig och herreG vad jag gillade den. Den var snygg, skön, gav mig en slankare midja, alla de där egenskaperna som jag vill att en blus ska ha ;)
Gillar dig skarpt Emma! ;)

/S

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa



Helge puff byxan är en stor favvo bland mina kids.

sitter bra och coola snygga mjuka och ekologiska det bästa av allt :)



Ha en kanon dag



Mvh mamma Jessica

2010-04-28 @ 12:58:30
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Sofia

Helge puffbyxa är ju en superbyxa verkligen, alla som köpt den är nöjda och de allra flesta köper ett par till när nya färger/säsonger kommer :)



Ha de bra!



/Sofia

2010-04-30 @ 10:29:20
URL: http://blingoandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0