Aprilskämt

Jag tänkte försöka hitta på ett aprilskämt men jag tycker inte om att lura folk å därför är jag inte heller någe bra på att hitta på såna lur-skämt.. men ni får säkert nog av såna idag ändå, skulle jag tro. :)

Själv har jag fått en monsteruppgift i skolan som innebär att författa ett pm på 4-5 sidor samt redovisa detta muntligt mha power point-bilder.. låter simpelt eller hur ?.. men nu kommer det roliga: vi fick uppgiften igår em och den skall lämnas in på måndag samt redovisas muntligt på tisdag.. så jag citerar min kära vän Johanne: Bye bye påskhelg! Det hela blir ju ännu lite mer intressant eftersom man inte fattar ett dyft av vad vi ska skriva om i pm'et.. suck. Metod-kurs.. säkert en mkt bra kurs.. men lite för mkt flum för min del.

Ja men då skall väl jag plugga vidare då innan jag hämtar kottarna på dagis (vi som skulle vara lediga idag.. men det blev långdag på dagis för dem och hårdplugg för mig istället).

Återkommer förhoppningsvis med lite bilder på söta påsk-kärringar senare.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0