blingovisning och valvaka

Idag har jag återvänt till Ullånger för blingovisning, som vanligt med en massa trevliga köpglada tjejer! :) Tänk att människor som bor på landet är så mkt trevligare, spontanare och naturligare, det känns iaf som att det är så. Å handlade mkt gjorde de som sagt, slutsumman blev nästan 11 000:- så jag är supernöjd, ni e mina bästa kunder! :D

Hela helgen har verkligen varit flängig med mkt körningar och en massa saker att göra och hinna med.. men det blir lätt så när Niklas jobbar helg. Skjutsa hit och dit, fixa barnvakt, jobba, middag med syrran mm, mm. Å då har jag ändå inte hunnit med att tvätta å städa.. Tänk att man alltid har för mkt att göra, men hellre det än att sitta å rulla tummarna.. det skulle vara mkt värre!

När vi skulle rösta hade jag såklart glömt körkortet hemma.. hahaha, precis samma tabbe gjorde jag för fyra år sen. Så åter igen fick Niklas intyga och legitimera mig, jag e helt enkelt hopplös! :S

Nu ska vi fortsätta kolla på valvakan.. hoppas på rödGRÖN regering! :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0