Älskar Axel ;)


Axel tröja + Boris baggyjeans, helt underbart toksnygga jeans som e både mina och Alexanders absoluta favoritbyxor!! De hänger nästan aldrig i garderoben, de är på Alex, i tvättkorgen, på tvättställningen och sen på Alex igen! :)

Åå, vad jag älskar Axel blingo petroleum! :) Alex är så fin i den tröjan och så Helge puffbyxorna till förstås! Supermjukt tyg, underbara färger på en störtskön kille! Dessvärre är han inte så pigg på att jag fotar honom så jag har inte lyckats få nåt kort på honom med de kläderna på.. men kläderna kan ni ju ändå få se på bild, dock inte på min grabb, som sagt. :)


Helge puffbyxa, den bästa byxan av alla! Mjuk, skön, lekvänlig, snygg och alldeles, alldeles underbar!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0