Sex and the city

Såg på nyhetsmorgon i morse att Ronny Svensson, filmrecensenten, sågade Sex and the city 2 totalt. Men jag håller inte med, trots att jag ofta brukar hålla med honom..
Men det är nog för att det är en "tjejfilm", han hajjade nog inte ;) Jag tycker nästan att 2:an var bättre än 1:an, lite lång kanske men det hände mycket mer i denna så jag ger den ¤¤¤¤, fyra solar (istället för 2 mkt svaga som Ronny gav) :) Grattis iaf Ronny på din 50-årsdag!

Ja, jag var alltså på premiären av Sex and the city 2 igår med Malin (grannen) och hennes syrra Sara och en tjej från hennes jobb. Mkt trevligt, det var länge sen jag var på bio, sist såg jag 'Prinsessan och Grodan' (nu i vår tror jag) med Matilda, men det var oxå roligt! Innan dess var det nog 2-3 år sedan jag var på bio.. eller nä, såg Mama Mia på bio oxå med syrran. Jaja, nu blev det rörigt.. men inte så ofta iaf som jag går på bio :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0