Jag fattar inte!?

Idag orkar jag inte blogga mer än att jag vill sända alla mina tankar till de stackars anhöriga som fått genomlida detta hemska och totalt obegripliga som hände i Härnösand igår kväll. Trippelmord!? Helt j*vla sinnessjukt, jag pallar inte att tänka på det men kan tyvärr inte sluta heller. Ont i magen och sån obehagskänsla i hela kroppen. Dessutom har det surrat en helikopter runt över stan på em som påminde en om vad som hänt.

Återigen, vill sända mina tankar och all kraft till de som på nåt sätt skall försöka gå vidare, jag tänker framför allt på mamman/frun till de 2 mördade barnen och mannen.. Jag finner inga ord, kan bara säga att jag tänker på er alla.

Vila i frid.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0