Storkille

Jag är numera mamma till en storkille :) Alex fyller 2 år idag och det har vi firat heela dagen. Vi började dagen med en massa presenter i sängen direkt när vi vaknade, sedan frukost o lite fix för att sedan bege oss ner till Drakborgen i Birsta norr om Sundsvall. Där lekte vi några timmar, åt lunch, barnen fick ansiktsmålningar och till sist tog vi en fika innan vi åkte hemåt igen.
Medan Niklas och barnen lekte ute (hoppade i vattenpölarna som helt plötsligt har uppstått på gatan) lagade jag mat och bakade en tårta. Kl. 17.30 kom mina föräldrar på middag och Alex fick några till presenter. Efter middagen blev det såklart tårta med 2 ljus som han var så duktig att blåsa ut :)

Nu ska jag gå och lägga mig efter en otroligt intensiv men underbar dag!
God natt,

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0