Bröllopsdag

Födelsedag igår och bröllopsdag idag .. det är mycket för vår familj i mars :)
Idag har jag och Niklas varit gifta i 5 år! Herregud vad tiden går fort, det är helt sanslöst. Men samtidigt som det känns som att det var igår vi träffades så känns det oxå så självklart att det e han å jag.. vi sitter typ ihop på nåt sätt.. vi pratade om det idag.. tänk om vi skulle gå isär, vad konstigt det skulle kännas (förutom hemskt och sorgligt såklart), vi har ju typ alltid varit med varandra.. ända se jag var 14 år. Vi har ju byggt upp ett helt liv och varit med om så mkt tillsammans, både hemska och underbara händelser. Man får hoppas att det är vi för alltid, känns som att vi kompletterar varandra så bra :)

Nu sitter vi proppmätta hemma i soffan efter en underbar middag på Höga Kusten Hotellet, där vi hade vår bröllopsmiddag för 5 år sedan, det har liksom blivit vårt ställe på nåt sätt. De har supergod mat och framför allt en underbart trevlig och serviceminded personal. Rätt så ofta har de oxå uppträdanden av olika slag men något sånt har vi inte lyckats gått på än.. men det ska vi nog ändra på!

Snart blir det lite soffmys med godis å film.. högt ska vi ha på filmen oxå, för vi e barnfria ;)
Matilda å Alex sover hos farmor å farfar inatt, ska bli såå skönt med sovmorgon imorrn.. men nog saknar jag dem allt ändå. :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0