Visning nr.2

Har varit på visning idag, min första för säsongen (mannen åkte ju på den som skulle vara min 1:a). Jag kan ju lugnt säga efter resultatet av dessa 2 visningar att Wilma klänning rödprickig är en stor favorit bland kunderna, och min personliga favorit oxå! :)
Riktigt söt, tuff, fin och cool.. allt på en gång!

Min dotter Matilda brukar ibland ta ner klänningen från ställningen i smyg och ta på sig den så upptäcker jag helt plötsligt att hon sitter och leker i den, helt underbart! Dessutom har hon ett par fina röda lackskor till.. precis som Madicken på Junibacken som är en favorit just nu :)

Tror jag har glömt att skriva och berätta vad Matilda sa när hon kom hem från dagis och jag berättade att: "nu hänger alla nya kläder på ställningen i vardagsrummet", hon utbrast på väg in till vardagsrummet: "åå mamma, vad jag blir lycklig!" .. Härligt va!? :)

Nu ska jag hoppa i säng.. snart kommer nog 2 små sötisar tassande och vill krypa ner mellan mig och Niklas.. Mys!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0