Säljstart!

Imorgon smäller det! Första dagen för försäljning av vårkollektionen 2010!
Min premiärvisning imorgon blev tyvärr inställd pga magsjuka hos värdinnans dotter, stackars henne, krya på er!
Så jag får vackert vänta till på söndag då jag oxå har en visning. :)

Jätteroligt att så många hört av sig och vill ha visningar, det tyder ju på att många har höga förväntningar på denna kollektion och jag lovar er att de kommer bli uppfyllda! :)
Jag har fortfarande några tider kvar i februari om det är ngn som vill ha en visning, det är bara att höra av dig/er.

Eftersom säljstarten är imorgon så kommer jag vänta med att lägga ut fler bilder tills imorgon, men som min säljcoach sa: tålamod! :)

Kika in imorgon så finns här en massa bilder på de nya vår/sommarkläderna!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0