Nu rullar det på..

Nu är jag fullbokad i januari, men vill gärna ha visningar i februari om det är nån som är sugen på det! :)

Jag längtar såå tills jag får hem kläderna så jag kan klämma och känna lite på dem. Nästa helg, den 17:e, ska jag till Sthlm, vi ska ha Kick-off med blingo! Det ska bli superkul och spännande eftersom det är första gången för mig. Då får vi även se kläderna för första gången, det ni ;)

Jag har ju iaf fått tag i några bilder som ni ser att jag lagt längst upp på bloggen. Min snälla och duktiga man har klippt och klistrat med bilderna så de blev sådär fina! Tack för det Niklas! :)
En lite tjuvkik alltså, för ER skull!

Nä, nu måste jag åter till plugget, har ju inte blivit mkt gjort idag när man varit med två vildar hela dagen, Niklas jobbade ju idag, stackarn.. eller så tyckte han kanske att det var ganska skönt, hehe; "På jobbet får man ju iaf sitta ner en stund" .. ett litet citat från min man :)

En värmande kram till alla frusna.. brrr.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Måste ju svara när jag nämns i inlägget.



Bilden: Varsågod, det var bara roligt vettu :)

Ledig/Jobbet: Hade det otroligt lugnt och skönt faktiskt.



Nu kommer jag upp snart, för nu måste Matilda ha somnat.



Happy blogging.

//Niklas

2010-01-06 @ 20:52:33
URL: http://www.niklas-janzon.se
Postat av: Sofia

Vad bra att det var lugnt på jobbet, trots en timmes strömavbrott och 600 modem utan ström :P



Jag är iaf grymt tacksam för att du fixade/fixar med min blogg, även om du tycker att det "bara är roligt" :) Puss!

2010-01-06 @ 23:43:57
Postat av: Anonym

Fint jobbar med sidan. Bilderna som ramar in överst ser ju superfina ut!! Visst blir man blingosugen:)

2010-01-07 @ 20:42:17
Postat av: maria

Fint jobbar med sidan. Bilderna som ramar in överst ser ju superfina ut!! Visst blir man blingosugen:)

2010-01-07 @ 20:43:10
Postat av: Sofia

Ja, Maria.. det blir man verkligen! Tycker det är så tråkigt nu när klädställningen är helt tom.. bara en massa galgar, men inga kläder, längtar tills jag får hem dem! :)

2010-01-07 @ 21:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0