Fredag

..å vi e lediga, barnen och jag! :)
Gjorde tenta igår och det känns så skönt att det är över, nu e man ledig i 3 dagar och sen drar det igång på måndag igen, då med Finansiering, det ska bli roligt!
Var ju egentligen tänkt att jag skulle göra en tenta idag också men jag har verkligen inte hunnit med mig, det var ingen bra idé att läsa dubbla kurser när de ligger över julledigheten.. för då får man ju inte så mkt gjort, speciellt inte när man har barn :)
Men det kommer fler chanser, jag kommer göra den tentan i februari istället.

Imorgon drar jag till huvudstan och på söndag är det kick-off och dags för första riktiga granskandet av nya kollektionen! :D

Extra roligt med den här helgen är att jag ska sova hos en barndomskompis från lördag till måndag, då jag åker hem igen. Vi har tyvärr inte umgåtts så flitigt de senaste 10! åren pga att vi befunnit oss på olika ställen i livet, men nu ska det bli ändring på det! :)

Nu ska jag och barnen bada!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0