Passa på!

bli blingosäljare under februari - få blingokläder för 2000 kr!

 

Är du på jakt efter det perfekta jobbet att kombinera familjelivet med?

Vi garanterar ett kul, flexibelt och socialt jobb med möjlighet till stor förtjänst och utveckling.

 

Passa på nu och ta del av vårt erbjudande!

 

-          Få valfria kläder ur vårkollektionen till ett värde av 2000 kr (ordinarie hemförsäljningspris)

-          Låna vårens visningskollektion utan kostnad fram till 1 maj

-          Delta i blingos säljskola

-          Bli coachad av professionell coach

 

För att ta del av erbjudandet anmäl dig via denna länk >>

 

Visningskollektionen skickas ut efter man bokat in 4 visningar.
Köpet av valfria kläder för 2000 kr kan göras efter dessa 4 visningar är genomförda



Passa på att bli säljare nu under februari när ni får ta del av detta toppenerbjudande, vilket lyx att FÅ kläder för 2000:- ur denna toppenkollektion! :)
Dessutom ett mkt roligt jobb och du och jag blir kollegor. :)

Kontakta mig om du vill bli säljare för blingo - ekologiska barnkläder:
[email protected]

/S

Kommentarer
Postat av: Niklas

Man kanske ska nappa, jag har ju trots allt säljrekordet än. ;)

2010-02-09 @ 14:27:29
Postat av: Sofia

haha, ja, gör de ;)

..jag måste jobba stenhårt känner jag för att klå ditt säljrekord, det är ett av mina mål den här blingosäsongen ;)

2010-02-10 @ 12:25:30
URL: http://blingoandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0