Leverans! :D

Igår fick vi vår första blingoleverans för säsongen, otroligt snabbt jobbat på lagret, det gillar jag! :)
Jag gjorde en blygsam första beställning eftersom barnen snart fyller år och önskar sig blingokläder av mor- och farföräldrar :)
Beställde Karolina cerisrosa lång sweatshirt-klänning och en Ture circus-mössa till Matilda:
Och till Alexander blev det en Ture blingolime-mössa:
Så fick jag även min tilläggsbeställning till visningskollektionen, beställde följande plagg:

Marcus antracitgrå, farfarströja herr .. Eddie racerröd, farfarströja barn .. Ture mellanblå, Wild Street ..


Ebba antracitgrå, circus .. Harry gräsgrön, basplagg .. Rakel damlinne, antracitgrå ..


Yrsa antracitgrå, dambyxa .. Leia denim, damkjol .. Mona antracitgrå, damt-shirt ..

.. och till sist coolingen Kevin, antracitgrå t-shirt, barn, från konceptet Rockabilly (finns även i herrstorlek!)

Ååå, vad jag njöt av att packa upp dessa härligheter igår kväll ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0