Ledig onsdag

Idag är hela familjen ledig från jobb och dagis. Jag får också anse mig ledig trots att jag studerar=är-egentligen-aldrig-ledig. Jag har iaf ingen föreläsning idag och får nöja mig med att läsa lite ikväll så vi kan umgås hela familjen idag.

Fast.. en ledig onsdag består idag av att tvätta kläder, städa, tvätta bil, blingovisning mm mm. Niklas åkte iväg för en timme sen ungefär för att städa och tvätta bilen, vilket den verkligen behöver! Jag har precis städat köket, barnen sitter å kollar på Musse Piggs klubbhus och jag tar en mini blogg-paus innan dammsugningen.

Men, efter allt tvättande och städande ska vi gå ut och leka i snön! Man måste ju passa på nu när det är lagom kallt, bara ca -5 idag. :)

Nä, nu måste jag sätta fart, dammsuga, laga lunch, lägga Alex.. sen pusta ut en stund innan vi går ut och busar i snön! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0