Hemma idag oxå

Barnen är hemma från dagis idag oxå, Alex är snorig och hostig..
Hoppas vi får en lika mysig dag idag, för igår hade vi himla mysigt! :)
Jag måste även hinna läsa en massa idag, snart tenta juh. Känns som att det kommer bli en svår tenta.. Finansiering, huga .. :)

Ikväll ska vi göra hemmagjorda hamburgare till middag, svärmor och svärfar ska komma i em. Till efterrätt blir det marängsvisch.. så vi får se när barnen kommer i säng ikväll, finns ju risk för sockerkickar.

Niklas jobbar hela helgen så jag och barnen får roa oss på egen hand. På lördag ska vi bada med barnens kusiner, moster, mormor och morfar och på söndag blir det förhoppningsvis slalom! Hoppas att det blir hyffsat väder bara.

Frukosten är avklarad och nu är det dags att klä på kottarna.. Matilda har bestämt kläder själv (som vanligt iofs) och har lagt ribban högt, så nu är det bara att gå ner och stryka för hon ska minsann ha kjol och skjorta idag.. Självklart Nelly-kjolen, hennes stora favorit!
En riktig danskjol! :)
Och till denna fina kjol ska hon ha en rosa Hello Kitty-skjorta, hon har bra smak min dotter! ;)


/S

..jag glömde nämna att Nelly-kjolen är en blingo-kjol, men det förstod ni kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0