Glad alla härtans dag!

Idag ska vi alla visa varandra extra mkt kärlek, vilket jag iofs tycker att man ska göra varje dag. Men det är klart, det är alltid bra att ha en anledning att fira eller mysa lite extra.
Min present till Niklas idag blev sovmorgon och sedan en mysig frukost med nybakade scones och marmelad och självklart tända ljus på bordet :)
Själv fick jag en överraskning redan i fredags. Ett vykort kom med posten till mig från min man, gulligt va!? Det var ju absolut inte väntat att få det i brevlådan, det var ett så fint kort och han hade skrivit så gulligt, men det redovisar jag inte här :P

Känns som att det bästa sättet att fira denna dag är att visa att man uppskattar varandra! Man behöver inte köpa något till varandra utan ge det där lilla extra av sig själv. Vi blev båda väldigt nöjda med varandras prestationer :)

Snart är det dags för oss att börja planera vår bröllopsdag. Den 12/3 har jag och Niklas varit gifta i 5(!) år och då ska det firas lite. Hittills har vi inte firat någon bröllopsdag, har liksom inte funnits någon tid till det. Det första åren glömdes bort och de tredje året föddes Alex dagen innan (den 11/3) och sen glömdes det bort igen det fjärde året då Alex precis fyllt 1 år. Men nu ska det firas! :)
Vi funderar på att hyra bubbelpoolen på Hotell Höga Kusten där vi hade får bröllopsmiddag för 5 år sen, där blir det väl lite gott tilltugg och lite vin kanske, det är alldeles perfekt firande för oss :)

Soligt och fint idag oxå, men vi hinner nog inte gå ut så mkt tyvärr. Matilda ska på kalas, Niklas ska till en kompis och hjälpa honom med nätverket och jag å Alex ska på Me and I-party. Det ska bli spännande att se hur den säljaren lägger upp sin visning och hur mkt den skiljer sig från våra eller mina blingovisningar.

Glad alla hjärtans dag på er allihopa, se till att ta väl hand om varandra!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0