Trött

Oj, vilken jobbig dag, men mkt rolig också! Jag har fått en hel del pengar i 25-årspresent och även en stavmixer, en sån där som man kan byta "verktyg" på; visp, mixer mm, en sån med en bunke till, precis vad jag ville ha :) Tack mamma å pappa för den! Å tack till alla er andra, mormor å morfar och svärmor å svärfar, för alla pengar jag fick, det är alltid välkommet :)

Förutom att vi har haft besök och ätit tårta så har vi även packat å packat å diskat å packat å tvättat å packat å städat å packat... ja, jag tror ni förstår principen ;) Vi ska ju nämligen till fjällen imorrn, tjihoo!!

Jag e ju så dålig på att lägga ut bilder här på bloggen, blir ju mest en massa svammel.. men förhoppningsvis så ska jag lägga ut lite bilder från sköna Vemdalen när vi är där.. kanske barnen "in action" i slalombacken :)

Nu blir de till å sova så man orkar upp imorron bitti för att fortsätta packa lite till, hehe.. förstår inte hur mkt grejjer man måste ha med sig.. men jag säger bara så här: 7 dagar i fjällen, det betyder ca 10 tröjor för Alex.. ett litet exempel bara på varför vår bil kommer se ut som en överjäst kanelbulle när vi åker imorgon :)

Go´natt!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0