Till fjälls..

Bloggar från Vemmis, underbart! :) Hoppas det fina vädret håller i sig hela veckan, längtar såå till imorgon då vi ska ta första turen i Björnrikes backar för i år och Alexanders premiärtur på slalomskidor, det blir spännande! Stackarn hade sån resfeber i förmiddags då vi packade och gjorde oss i ordning för avfärd. Han försökte sabba packningen hela tiden, gnällde hela tiden och var som en svans runt benen på mig å Niklas, dessutom försäkrade han sig flera ggr om att vi alla 4 skulle följa med. Vet inte om han kanske trodde att vi skulle flytta eller nåt, med all den packningen kan man ju iofs tro att det var nåt sånt på gång, hehe.

Det är så härligt att vara här uppe, men man längtar ju hem ändå. Jag är iaf en sån som älskar att vara hemma, så jag längtar alltid hem när jag/vi är borta. Borta bra men hemma bäst stämmer så bra in på mig. Tur är iaf att vi har husvakt, för det känns alltid lite jobbigt att lämna hemmet ensam. Men vi har snälla grannar som tur är! :)

Nu blir det till å sova, intensiv dag väntar imorgon skulle jag tro. Måste hinna plugga lite imorgon också, har inte ens börjat på nästa pm än.. det måste jag ta tag i imorgon men viktigt också att njuuta av morgondagen för jag fyller ju 25 imorgon! :D

/S

Kommentarer
Postat av: studiekamraten

DU, du ska hoppa över det där med plugg imorrn! Du ska njuta av din födelsedag!

Jag ska försöka ligga i så du kan slappna av under din vistelse å ladda batterierna. Kursen är ju inte slut än på ett tag..



SÅ det jag menar är alltså att du ska inte behöva bekymra dig för skolan, utan bara njuta med familjen i ett soligt Björnrike!



Ha det så skönt nu!! Kraaam

2010-04-11 @ 23:06:22
Postat av: Sofia

Du e så snäll Johanne, tur att jag har dig!

Jag hoppas verkligen att batterierna är laddade när jag kommer hem men musklerna är iaf totalt urladdade ;)



Kram, du är bäst!

2010-04-14 @ 23:35:37
URL: http://blingoandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0