Nya rutiner

Jahapp, nu sitter man ensam hemma å redo för dagens göromål.. öhh!? Är inte van vid att det är så här tyst å lugnt hemma såhär tidigt på morgonen.. Niklas cyklade iväg med barnen till dagis vid 07.00 så jag har haft det lugnt å skönt i en timme redan. Känns så lyxigt att "slippa" lämna barnen på dagis. Förut har jag alltid både lämnat å hämtat och barnen har börjat 09.00 på morgonen, men nu får de gå 07.00-15.00 istället. Eftersom Niklas lämnar dem så tidigt så kan jag hämta dem lite tidigare än förut :) Just nu e man ganska trött men när vi alla vant oss vid dessa nya rutiner så kommer det nog bli jättebra tror jag, annars får vi ändra tider igen.. det är ju fördelen me å plugga, man kan ju styra tiderna lite själv :)

/S

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin onsdag. :)



kram

2010-04-28 @ 10:08:03
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vinn ett presentkort från Make Up Store värde 500 kr på min blogg! www.cevi.blogg.se

2010-04-28 @ 13:46:34
Postat av: lucke

Var med i Veckans blogg :D

2010-04-28 @ 13:51:03
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0