Äntligen

Nu är iaf första pm'et med tillhörande muntlig presentation klar! ..så nu är det bara 3 st kvar med deadline för den sista den 28 april.. så vi har lite att göra om man säger så. Men ikväll har jag bara slappat, vikt tvätt och glott på TV. Nu ska jag snart gå och lägga mig, vilket är ovanligt vid den här tiden (22:25) för mig, men är så trött och bara längtar efter att få lägga mig i min sköna säng! :)

Imorrn vankas det tårta igen. Mamma, pappa, svärmor, svärfar, mormor å morfar kommer på besök eftersom det sägs att jag fyller 25 på måndag.. hmm, snart börjar man ju faktiskt närma sig 30.. ;)

/S

PS. Visst har jag väl blivit lite bättre på att uppdatera bloggen på sistone.. eller vad tycker du Johanne? ;) DS.

Kommentarer
Postat av: Johanne

Du är sååå duktig så! Och att du vikt tvätten blir jag också imponerad av att du hann med på en kväll :P

2010-04-09 @ 23:32:53
Postat av: Sofia

Haha, jag hann inte hela tvätthögen vill jag bara tillägga. Men igår fixade jag å Niklas all tvätt så det är fint hemma när vi återvänder :)

2010-04-11 @ 22:43:28
URL: http://blingoandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0